GF2 gts+wyjście tv i obraz na tv

Autor: aron (korg666_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 09:22:57 MET

Witam serdecznie szanownych grupowiczów :)
Proszę o rade w związku z wyjściem tv na w/w karcie.
Jestem w tej kwesti lamerem i proszę o wytłumaczenie : jak zrobić żeby
oglądać przez karte tv.
Mam kabelek svhs, wejście svhs w tv i stery 23.11 , no i system Me .
Problem polega na tym że podłączam kabelek na wyłącznym kompie i wyłączonym
Tv , odpalam sprzęta - no i nic się nie dzieje :)))
Powiedzcie mi co jeszcze trzeba zrobić żeby pojawił mi się na tv długo
oczekiwany obraz .
Za pomoc i radę z góry dziękuję i czekam z niecierpliwością .
Może być na ( ale nie musi ) :korg666_at_poczta.onet.pl