Re: Podkręcanie Athlona 1,4

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 10:40:18 MET

"adam" <kubik_at_iname.com>, wrote in news:a5jm4n$419$1_at_druid.ceti.com.pl:

> Kurcze... KT266A - jest taki?

Jest.

> A pisałem że fajna do kręcenia bo pozwala z BIOSu zmieniać FSB co 1MHz
> (nie wiem, może zacofany jestem ale kiedyś to była rzadkość :).

Opcje w biosie to nie wszystko :) Chodzi o konstrukcje plyty. Czy ma
dodatkkowe kondestatory stabilizujace.

> Od czego to zależy?

Od przypadku :) Czy procesor by blizej srodka plastra :)

> Aha, a na TomsHardware wyczytałem, że standardowo duron powinien mieć
> mostki ustawione na 1,5V..

Tylko D550 i 600

> mój ma 1.65V - może to jakaś podróba, ale już podkręcony jest?

Jakiego masz? AFAIR nie ma durona z napieciem 1.65V D600-950 byly z
napieciem 1.6V

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!