Re: Podkręcanie Athlona 1,4

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 09:18:35 MET

"Tomek Chodowicz" <sierzant99_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> mniej chciałbym poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Mam A1.4Ghz na
> EPoX 8KHA+ (obecnie 133Mhz x 10.5).

Jesli to TB to podkrecaie jego mija sie z celem. Procesor bardzo sie
grzeje i jego podkrecanie tylko moze pogorszyc sprawe.

> 1) Zmieniać mnożnik, magistralę, czy obie wielkości?

Najlpeij magistrale.

> 2) Co z napięciem (aktualnie 1.75V)?

NIe ruszcac poki jest stabilny.

> 3) Do ilu można podkręcić mój procesor?

Do ilu bedzie chcial isc.

> 4) Czy może coś jeszcze trzeba ustawić, albo o czymś pamiętać?

Jak krecisz magistrala to obnizyc ustawienia pameici.

> 5) Czy w wyniku podkręcania spada stabilność i żywotność, a jeśli tak
> to w jakim stopniu?

NIe ma prodkrecania bez 100% stabilnosci. Jak po podkreceniu jest nie
stabilny to nie jest to podkrecanie. Spadek zywotnosci mozna pominac przy
zywotnosci ponad 10lat.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!