Re: plyta glowna jaka

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 08:26:04 MET

> Szukam najlepiej dwuprocesorowej płyty pod AMD/Intel no ale nie koniecznie
> dwuprocesorowej.
>
> Jaki chipset pod AMD wybierać, a jaki pod Intela (celeron)?
> Jaka płyta pod dwa AMD?
> A jaka pod dwa Intele (celeron)?
> No i jaka marka płyty?
>
> Komp ma raczej dużo robić, ale kaski nie mam z dużo :-(
> na płytę i procki jakieś 2000zł...może 2500 ;-)
> Musi obslużyć do 1GB ram (SDRAM)
>
> Widziałem dość atrakcyjne cenowo płyty NMC ale obsługują głównie do 512MB

Hm, nie bardzo rozumiem celowosc zakupu. Chcesz kupic plyte dwuprocesorowa
za 1000zl albo wiecej i do tego SDRy, i to tylko 1GB... Mozna wiedziec co
ten komputer ma robic?

Nie lepiej walnac AthlonaXP 2000+ na KT333...? Cenowo zmiescisz sie w 2000,-
co w pirerwszym przypadku nie bylyby raczej mozliwe.

--
Wojtek
Pozdrawiam