jak podlaczyc 2 hdd jako master

Autor: ross154 (ross154_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:27:24 MET

Sorry za lamerskie pytanie ale naprawde to jest dla mnie problem.
Mam stary hdd 17GB fuitsu i plyte glowna Abit BE6-II i jest tam dodatkowy
kontroler ata66.
Niedawno kupilem barakude 30GB ktory jest moim 2 dyskiem i chce go podlaczyc
jako drugi master (tak aby mozna bylo zainstalowac dodatkowe systemy
operacyjne) niestety kontroler ata66 nie widzi dysku jako master.
Rowniez podlaczenie pod drugi kontroler ata33 nie dalo zadowalajacych
efektow, komputer sie wypisal mi ze ten dysk nie jest bootowalny i wiesza
sie.
Co robie nie tak ?

p.s. wszysko jest ok jesli dyski dzialaja osobno.

pozdr
ross154