Problem ze skanerem

Autor: Piotrek (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:26:28 MET

No wi ęc pytam.
Mam skaner plustka Ut 12,
Kiedys mi skanowalo bardzo dobrze, przez jakis czas nie byl uzywany ,
zmienilem, w tym czasie system na XP i ostatnio skanuje zdjęcia a tam na
zdjęciach w ciewmnych miejscach pojawiają sie pionowe pasy. Mozecie probke
tego znaleźć na stronie www.port-trans.pl w dziale tabor jest galeria ze
zdjeciami ciezarowek mojej firmy. Choc nie sa one w duzej rozdzielczosci
mozna zauwazyc ten defekt o ktorym pisze. Czy to wina skanera? Czy moze ja
cos zle robie, bo generalnie zawsze skanuje na defaultowych ustawieniach i
kiedys takich cyrków nie bylo! Moze to lampa sie wypalila:-)))
Skaner jest ostatni miesiac na gwarancji wiec generalnie musze sie spieszyc!

Pozdrawiam
Piotrek

Użytkownik "Daniel Rychcik" <muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:a5ie3b$cja$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...

> Tak w temacie ostatnich dyskusji nt. cancel-bota - IMHO _to_ wlasnie chyba
> jest odpowiednia grupa do zapytania na ten temat ?-)
>
> Chociaz na pewno na *.dtp *.grafika wiecej specow sie znajdzie...

muflon

--
http://www.mat.uni.torun.pl/~muflon