Re: Abit KT7A revision? i Athlon 1Ghz 100 czy 133 FSB ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 21:16:04 MET

Użytkownik "alexander" <alex_news_at_poczta.onet.pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:a5j961$3c8$1_at_news.onet.pl...

> 1. Plyta Abit KT7A. Gdzie jest oznaczony Revision tej plyty ?!

naklejka na isa lub kolo biosu - z kodem paskowym ,znajdziesz

> I czy revision plyty ma jakies znaczenie dla mozliwosci zainstalowania
> kolejnych procesorow? Np. XP ?

tak ! 1.3 dopiero 100% z nim dzialaja (tzn abit supportuje)
ja mam 1.0 i dziala miodzio z xp 1700+ -> wielu osobom dziala ok, bios
musisz dac 64. ale abit oficjalnie mowi ze moga byc klopoty .

> 2. Biore do reki Athlona 1 GHz i w jaki sposob rozpoznaje czy jest to FSB
> 100 czy 133?

ostania literka to 'C' - na rdzeniu opis alfa numeryczny.

> zwrocic szczegolna uwage?

aby nie byl pokruszony rdzen - krawedzie maja byc idealne, i by nie byl
zweglony :)