Abit KT7A revision? i Athlon 1Ghz 100 czy 133 FSB ?

Autor: alexander (alex_news_at_poczta.onet.pl.NOSPAM)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:35:24 MET

Czesc!

Chce kupic sprzet na rynku wtornym i mam dwa krotkie pytania:

1. Plyta Abit KT7A. Gdzie jest oznaczony Revision tej plyty ?!
I czy revision plyty ma jakies znaczenie dla mozliwosci zainstalowania
kolejnych procesorow? Np. XP ?
Mam w tej chwili Asusa P2B i wiem ze revision plyty ma jednak znaczenie...

2. Biore do reki Athlona 1 GHz i w jaki sposob rozpoznaje czy jest to FSB
100 czy 133? Jest to jakos wyraznie oznaczone na samym procesorze? Na co
zwrocic szczegolna uwage?

Licze na dobre slowo!
Aleksander