Re: Podkręcanie Athlona 1,4

Autor: adam (kubik_at_iname.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:06:15 MET

Użytkownik Marcin Drabik <mdp_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5h8ak$idd$2_at_news.tpi.pl...

> Lepiej krecily sie wczesniejsze modele ( tzn. 600 - 900 ). Wynika to z
Kurcze, a ja właśnie mam DURONA800MHz, i daje się podkręcić
maksymalnie do ~860MHz. Nawet podniesienie napięcia nic nie zmienia,
po prostu system w ogóle nie startuje. Chłodzenie jest OK, płyta ma fajne
możliwości
a procek taki oporny. Co może go zachęcić do lepszego kręcenia?

pozdrawiam
Adam