Re: Odzyskanie danych

Autor: Lukasz Jakubowski (lukaszj_at_s3group.com.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 16:37:05 MET

"Rafał Rajs" wrote:

> Witajcie.

Obawiam sie, ze podciales sobie zyly. Pierwsza rzecza powinno byc
wyciagniecie dysku z szuflady.

> Znacie moze jakies sposoby na odzyskanie danych z dysku/partycji, ktora
> jeszcze przed chwila byla prawie calkowicie pelna ... a po chwili system
> rozpoznaje ja jako niesformatowana ???

Ontrack EasyRecoveryPro, Tiramisu

> Oczywiscie restart BIOS ponownie go wykryl .... ale jakos dziwnie jedna
> literka byla pisana mala czcionka, normalnie jest duza ... nie wiem czy to

Charakterystyczne dla dysku w padajacej szufladzie.

> Ten po uruchomieniu wskazal na problemy z jednym z dyskow. Skorzystalem z
> zaproponowanego rebuild'u tablicy partycji.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tu wlasnie pojechales sobie
po zylach.

> Moj as w rekawie tj. Norton DISK DOCTOR zawiodl. Nie mam juz zupelnie

Ten as jest niestety podrabiany, NDD nie nadaje sie do problemow z HD

Lukasz