HP6L - jak poprawić przewijanie kartki w dukarce ?

Autor: blebbb_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Feb 2002 - 16:25:02 MET

Witam,
Mam taki problem z drukarkę HP6L.
Wcześniej nie za dobrze działało wciąganie pojedynczych kartek, drukarka
potrafiła zabrać cały podajnik na raz ...
Kupiłem zastaw naprawczy ... zamontowałem i
teraz wciąga pojedyncze kartki poprawnie ... ale nie potrafi sobie poradzić z
przeciągnieciem papieru, który nie dość, że wciąga się nierównomiernie, to na
dodatek zacina się w połowie.
Próbowałem zablokować podejrzany dla mnie elektromagnes (blokujący równomierne
przeciąganie kartek), tak aby nic nie blokowało obracanie się głównego wałka
drukraki ... ale baz efektu, kartka potrafi w taki sposób "nie zaciąć się", ale
wychodzi bez żadnych zaczernień - czyli ... wszystko wskazuje na zużyty
toner ...
Czy ktos może podpowiedzieć, co to może być z ta drukarką ?
Z góry dzięki.
Pozdr.
BB