Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 16:04:12 MET

Radoslaw Sokol zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Filtrowanie w czytnikach jest uciekaniem od problemu, a nie
> rozwiązaniem.

Nie zgodze sie z Toba. Filtrowanie po stronie czytnika / lokalnego
serwera news ma ta zalate, ze TY decydujesz czego nie chcesz czytac

> Należy pokazać osobom naruszającym Netykietę, że
> nie są bezkarne.

Tu sie zgodze, ale dlatego jestem zwolennikiem cancelowania per user
(Ekspierda i Kromka Turlanka prosze mi wyrzucac ;))) a nie per reg-
expowane fragmenty.
Szczegolnie ze proponowane zasady moderacji mimo, iz sa jaknajbardziej
sluszne doprowadza tylko do tego, iz spamerzy i inni beda formulowac
tak swoje ogloszenia ze zadnym regexpem potem ich nie wyciagniesz.

Zato jestem jaknajbardziej za za cancelowaniem:
- postow z przyszlosci
- postow w HTMLu
- postow w win-1250

Jestem tez za edukacja uzytkownikow OE ktorzy:
- mimo ze maja literki w ISO nie maja deklaracji w naglowku
- uzywaja blednego delimitera

> Nie ma to sensu. Przy jednokrotnym wysyłaniu informacji z
> pojedynczego konta baza by rosła w straszliwym tempie, a ilość
> spamu by się zmniejszyła minimalnie.

Polemizowal bym. Jesli w przypadku e-maili to sie sprawdza to czemu nie
w przypadku usenetu?

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]