Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilność

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 14:14:58 MET

> To może być wina wszystkiego, ale skoro problem występuje przy teście
> pamięci, to są następujące możliwości:

jak pisałem powyżej w poście następne testy poszły bez problemu (przy tych
samych ustawieniach co był zwis)
i jak już pisałem nie potrafię zrobić zwisu ze 100% skutecznością (zawsze to
jest inny moment) raz w czasie testu się wyglebi, innym razem przejdzie
wszystko dobrze i nic

> - uszkodzenie płyty
prawdopodobne

> - za słabe zasilanie
prawdopodobne

> - uszkodzenie procesora
prawdopodobne

> - za słabe chłodzenie
raczej nie - temp procka do 45 stopni (przy zamkniętej obydowie)

> - za słabe pamięci
na pewno nie

> - przesadzone parametry pamięci w BIOSie
też nie, bo pamięci w Biosie są ustawione na standard i nic nie zmieniam

Pozdrawiam!
Lucas