Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilność

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:11:50 MET

Użytkownik Lucas <luckar7_at_tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5eard$5ba$1_at_news.onet.pl...
> Konfiguracja:
> płyta ECS K7S5A (z Lanem) v3.1 revision 6 (tak się to nazywa?)
> procesor Athlon XP 1700+
> pamięć SDR 256 MB 133 MHz (jedna kość) (lub 128 MB 133 MHz - też jedna
> kość)
> wentylator - Titan TTC-D5TB
>
> Problem mój jest taki, że przy nominalnym ustawieniu procka (CPU/MEMORY -
> 133/133) system się wiesza, ale nie w jakimś konkretnym momencie tylko
> dowolnie. Czasem jest to w trakcie uruchamiania systemu (W2k), innym razem
> już w trakcie naprawianie dysku (po resecie), czasem w trakcie testów
> [...]

Winna jest prawdopodobnie kapryśność płyt ECS.
Jeżeli chłodzenie jest OK to wypróbuj nowszy bios
i pamięć przestaw do innego slotu (najlepiej żeby był tylko jeden moduł )
albo moduł na inny.
W ostateczności wymień też płytę na inny egzemplarz lub innego
producenta ...

PeJot