Re: RATUNKU! Co to jest usbscan.sys i skad to wziac???

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 12:49:31 MET

On Mon, 18 Feb 2002, Wojciech Puchar wrote:
> w WINDOWS. ja mam skaner i jakoś mi działa.
>
> nie kłóć się bo trzeba będzie Cie dopisać do KF jak nie rozumiesz tytułu
> grupy

1. Zdania zaczynamy wielka litera: "W Windows...", "Nie kloc sie...".

2. Jezeli nie mamy nic do powiedzenia - a zwlaszcza jezeli post jest
   off-topic czyli po prostu nie na temat - nie odpisujemy.

3. Jezeli post jest nie na temat, ale chcemy koniecznie odpisac -
   przy czym ta koniecznosc dyktowana jest checia pomocy a nie chamskim
   "bo ta piaskownica jest moja" - lepiej jest wyslac e-mail "prywatnie".

4. Problem jak uruchomic skaner X pod systemem Y jest jak najbardziej
   w mojej opinii zgodny z tematyka grupy - jezeli uwazasz inaczej
   patrz pkt. 2.

5. Masz skaner ktory dziala? A ja mam Porshe 911 - model metalowy
   - i co z tego? Twoja uwaga bylaby sensowna gdybys napisal, ze
   mozna np. zainstalowac system Z zamiast Y po to aby skaner X
   dzialal. Tego jednak nie zrobiles, wyrywajac sie za to niby jaki
   malolat ze "u mnie chodzi" - nota bene nie piszac jaki skaner
   (rozumiem ze bebnowy)...

6. Kill File? Twoim prawem jest ladowac do KF kogo tylko chcesz,
   to jest twoj plik i twoje decyzje. Ale pisanie o tym w liczbie
   mnogiej cyt. "bedziemy musieli" dowodzi megalomanii. Tymczasem
   to ze nie znalazles sie w moim KF wynika tylko i wylacznie z
   mojego lenistwa.

7. Pomysl, to nie boli. Pamietaj takze, ze wbrew temu co sadza
   rozmaici "napaleni admini" netiquiette wymyslono jako wskazowke
   jak korzystac w kulturalny sposob z zasobow sieci (takich jak
   np. pasmo) - a nie po to, aby wyzywac sie wzajemnie od burakow.

8. Jezeli komukolwiek chcesz pisac NTG - to podaj takze jaka jest
   grupa wlasciwa. Jezeli nie potrafisz dac zadnych wskazowek
   - to patrz pkt. 2.

9. Skrot NTG nie sluzy do tego, aby na jeden - obojetnie jaki
   - "madry" czy "glupi" post - tuzin smarkaczy wypisywalo NTG.

0. Zykle nie odpisuje na takie jak twoj posty. Wlasnie dlatego
   ze to jest off-topic.

--
Slawomir Marczynski (Mr)