Re: Compaq - jak wejść do Biosa?

Autor: stigen_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Feb 2002 - 08:50:24 MET

> F10

Sorry, ale chyba za wcześnie się ucieszyłem. Na moim służbowym Compaq'u
pomogło, ale na moim prywatnym, który jest - można powiedziec - identyczny, nie
pomaga. Nie mozna wejść do Biosa przez naciśnięcie F10 (próbowałem różnych
możliwości, ale nic to nie dało). Wejście do Biosa jest mi potrzebne, żeby
kumpel zmienił mi pewne ustawienia. Czy w/w problem może świadczyć, że cos jest
nie tak z komputerem?
Sorry za lamerskie pytania, ale jestem początkującym.

Pozdrawiam.