Re: Karta do obróbki VIDEO

Autor: Tomasz Stopczyński (t-net_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 07:55:24 MET

witam

Użytkownik "pilocik" <pilocik_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
> To moje początki tutaj więc witam wszystkich.
>
> Mam zamiar kupić kartę do obróbki VIDEO .Do tej pory miałem grafikę ASUS
> 3400 tv in/out ale używanie jej do zgrywania było dość
kłopotliwe.Zamierzam
> kupić kartę typowo do obróbki video.Polecano mi PINNACLE DC10.Co o niej
> sądzicie ? może znajdę coś lepszego.Mam do stracenia na ten cel ok.
1000zł.
> Nie wymagam super jakości - nie będzie to nic więcej niż np.archiwum
> rodzinne ale rozdzielczość 100x200 też mi nie odpowiada.
> Słuszałem też o "sprzętowej kompresji" - czy ktoś mi ten termin może
> przybliżyć ?
>
> Pozdrawiam.

powiem tak, uwazaj na tego dc10+, najpierw zadzwon do ksk czy bedzie
chodzila z twoja MB, pojedz do nich albo do najblizszego oddzialu i
przetestuj !!!!!! jezeli bedzie ok to kupuj, karta swietna lae bardzo
kaprysna, ja wymienilem 3 plyty glowne, az mi koles z ksk powiedzial ze na 4
bedzioe chodzic :)) cale szczescie ze skladam kompy to nie mialem problemu z
zejsciem tych poprzednich MB uffffffff

narka

jupi