Karta do obróbki VIDEO

Autor: pilocik (pilocik_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:13:22 MET

To moje początki tutaj więc witam wszystkich.

Mam zamiar kupić kartę do obróbki VIDEO .Do tej pory miałem grafikę ASUS
3400 tv in/out ale używanie jej do zgrywania było dość kłopotliwe.Zamierzam
kupić kartę typowo do obróbki video.Polecano mi PINNACLE DC10.Co o niej
sądzicie ? może znajdę coś lepszego.Mam do stracenia na ten cel ok. 1000zł.
Nie wymagam super jakości - nie będzie to nic więcej niż np.archiwum
rodzinne ale rozdzielczość 100x200 też mi nie odpowiada.
Słuszałem też o "sprzętowej kompresji" - czy ktoś mi ten termin może
przybliżyć ?

Pozdrawiam.