Re: 1152x864 100Hz - jaka karta to pociągnie?

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 01:00:30 MET

Użytkownik "Jacek Masiulaniec <Merlin>" <merlin_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości ...

> pro, a
>
> Mam jeszcze parę pytań: pracuję głównie w środowisku 2D, czy kupując kartę
> G400 będę miał większy komfort niż przy np. Asus GF2MX? (tzn. czy kolory
> będą wyrazistsze, bardziej ostre, czy co?) Co to właściwie znaczy, że
> karty Matroxa przydają się głównie do CADa? Co w nim wspomagają?

W warunkach domowych to nie ma aż tak dużego znaczenia, natomiast jeżeli
pracujesz głównie w środowisku 2D, to jakość jest chyba dla Ciebie ważna.

Karty Matrox'a słyną od dawna z najlepszej jakości obrazu.
I zwróć uwagę że najlepsze serwisy WWW, czy czasopisma, testują monitory
właśnie na Matrox'ach !!!

Najlepszą jakość ma Matrox, potem ATI, za nimi jest NVidia.
Barwy są ostre, czyste i bez przekłamań, po prostu najlepsza jakość.
Jeżeli jakość jest dla Ciebie WAŻNA, to nie masz wyboru - Matrox :)))
Np. MATROX MILLENIUM G550 DualHead 32MB DDRAM DVI oem ok. 560 zł.

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =