Re: 1152x864 100Hz - jaka karta to pociągnie?

Autor: Jacek Masiulaniec (merlin_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:15:33 MET

> chyba wiekszosc nowszych, ja wlasnie w takiej pracuje na ATI Rage128
pro, a
> i z 1280x1024 x 100hz nie mam problemow

Mam jeszcze parę pytań: pracuję głównie w środowisku 2D, czy kupując kartę
G400 będę miał większy komfort niż przy np. Asus GF2MX? (tzn. czy kolory
będą wyrazistsze, bardziej ostre, czy co?) Co to właściwie znaczy, że
karty Matroxa przydają się głównie do CADa? Co w nim wspomagają?

pzodrawiam
  Merlin