Chłodzenie kompa

Autor: Mr Snake (snake134_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 00:34:31 MET

Witam!!!
Poczytałem, pomyślałem i wpadłem na taki pomysł. Szykuje sie do zmiany kompa
a posiadam teraz PIII 500MHz (L2 512 casch). Jak każdy komp troszke
chałasuje :-) Pomyślałem tak : uszczelnie całą obudowe siliconem (dziurki,
wszystkie napędy CD, CD/RW, Flopy) od środka. Zdejmę wszystkie wiatraki i
zostawie tylko radiator na procku. Całego kompa zaleje olejem
transformatorowym wewnątrz. HDD jest przecież szczelnie zamknięty. Tylko mam
właśnie jedno pytanko??? Kiedyś się nagrzeje i trzeba go jakoś schłodziś.
Proszę o jakieś pomysły do mojego postrzelonego projeku :-) Za 2 tyg kupuję
Athlona XP 1800+ więc nie ma ryzyka....
Pozdrawiam

snake134_at_wp.pl