Re: zewnętrzny modem 56k "marki" GVC

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 00:16:33 MET

"Mecenas" <stmsc$usun$@box43.pl> wrote in message news:a5h4in$5gq$1_at_news.bsi.net.pl...
> Wyjścia z modemu łączysz odpowiednio z mikrofonem zewn. i słuchawkami bądź
> głośnikiem.
> Wówczas modem może działać jako tel. głośnomówiący ale musi być włączony
> program w kompie ( jak bez niego wybierzesz numer na samym modemie?).

A kto mówił o używaniu modemu w roli telefonu?? Ja nie...
Ja tylko pytałem, czy ten modem może pełnić rolę automatycznej sekretarki
a zatem czy może odebrać telefon gdy mnie nie ma wdomu, odegrać zaproszenie
do nagrania się na "taśmę" oraz nagrania kogoś, kto mnie nie zastał w domu.
No co jest panowie, czy ja mam tłumaczyć jak działa telefoniczna sekretarka???

> Kolega "R.B." też poniekąd ma rację, można włączyć kompa sygnałem dzwonienia
> ale jaki klient będzie czekał ileś tam minut na uruchomienie kompa i
> uruchomienie programu( ja to przeszedłem nie tylko z tym modelem modemu i
> coś na ten temat wiem).

Otóż to. Poza tym, jeśli mam uruchamiać do tego peceta to już wolę za
podobne pieniądze kupić taką sekretarkę i nie pieprzyć się z tą funkcją
w modemie. Ja po prostu stanąłem przed koniecznością kupna modemu zewnętrznego
a zatem muszę wybrać odpowiednio model/typ - pomyślałem sobie, że może uda się
odwalić dwie funkcje w jednym urządzeniu i ograniczę ilość kabli i wtyczek
w domu - mam już starą sekretarkę magnetofonową której czas już dobiega końca
i pomyślałem sobie, że się jej przy okazji pozbędę...

> Generalnie modem jest świetny ale tylko jako modem, natomiast pozostałe
> funkcje są użyteczne tylko wtedy kiedy możesz sobie pozwolić na używanie
> kompa non stop. Ja często wysyłałem faxy, jest to jedyna aplikacja tak na
> prawdę przydatna, tym bardziej że ten modem doskonale sobie z tym radzi.
> Polecam Ci ten model z całym przekonaniem o słuszności wyboru pod warunkiem,
> że nie przywiązujesz wagi do bajerów.

OK, właśnie o to mi chodziło, bo główny powód zakupu jest używanie go
do internetu dzielonego na dwa pecety w domu - reszta o którą pytałem,
gdyby była, to byłoby świetnie, jak nie, to też dobrze...