Re: zewnętrzny modem 56k "marki" GVC

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 00:47:49 MET

"Mecenas" <stmsc$usun$@box43.pl> wrote in message news:a5h6g7$7g1$1_at_news.bsi.net.pl...
> Wracając do modemu jak chcesz dzielić połączenie na dwa kompy to jest dobry
> wybór ponieważ w V90 łączył mi się zawsze z prędkościami pow 50 000 i u mnie
> też chodziły dwa kompy a czasami nawet trzy.
> Przy dwóch stronki ładowały się zadowalająco nie mówiąc o poczcie. No i
> jeszcze super działa na Callbacku.

Nie wiesz przypadkiem, czy istnieje do tego modemu upgrade na nowy V.92?

> Myślę że wyjaśniłem tu wszystkie problemy jakie Cię nurtowały.

Owszem,
jako użytkownik oferujący wrażenia z "pierwszej ręki" jesteś nieoceniony.
Dziękuję za wszelkie informacje...

W sumie zaciekawił mnie akurat ten model bo odbiega on znacznie
swoją ceną od droższych kuzynów... Można go kupić za $20-$24 co
daje niecałe $30 z wysyłką do domu UPSem włącznie... Przy cenie
podobnych modemów innych producentów sięgających $70, $80 i powyżej
zastanawiałem się czy nie jest to jakiś tajwański szajs co nie działa.
Rozwiałeś moje wątpliwości i jestem prawie zdecydowany na jego zakup.
Pełnią szczęścia byłoby już gdyby udało się go zupgradeować do V.92
ale w to już zabardzo nie wierzę...