Re: CRT czy LCD????

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 23:53:06 MET

> Czy ktos mial moze taki dylemat? Dokonal jakiegos wyboru i moze sie ze
mna
> podzielic swoimi doswiadczeniami?

Tak, wybrałem LCD. Nie jestem pewien czy to był dobry wybór.
Za:
1. Super ostry obraz
2. Brak zniekształceń obrazu (idealna geometria)
3. Brak promieniowania
4. Płaski, małe wymiary zewnętrzne
Przeciw:
1. Nierówna jasność obrazu (na górze ciemniejszy niż na dole ekranu)
2. Jasność zależna od kąta patrzenia
3. Rozdzielczość max 1024x768

> Nie wiem do konca czy kupic 19" CRT czy 15(co daje 17") LCD???
> Moze ktos uzywa LCD i moze powiedziec pare slow na jego temat. Jak to
> wyglada podczas szybkich scen ruchu w filmach, etc...

Filmy można oglądać. Grać też można. Nie ma smużenia itp.
Ogólnie to CRT ma lepszą jakość obrazu. Chodzi o kolory, równa
jasność na całej powierzchni, itp. Trudno mi coś radzić. Najlepiej
idź do sklepu i porównaj monitory CRT z LCD. Za średnio 2000pln
kupisz całkiem niezłą 19 CRT.

Wonder