Re: drukara

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 23:50:56 MET

"GLadi" <gladi_at_go2.pl> wystukał (news:a5h0il$295$1_at_news.tpi.pl):

> Nie znam się na drukarkach więc zwracam się do was. Mam bardzo mało
> tuszu czarnego [narzędzia hp], więcej kolorowego, ostatnio drukuję
> dosyć dużo, w tym ciemne kolory [czarny], ale czarny nadal mi
> drukuje. Czy farba [czarna] jest brana z kolorowego? Bo trochę to
> dziwne... Moja drukara: hp deskjet959c.
Nie zalezy to od poziomu tuszu pokazywanego przez sterownik, a od
nastaw tegoz. HP 959, 960 i 990 maja dziwna ceche: jesli ustawisz
papier na "auto" to drukuja czarny z kolorow; trwa to dlugo, a czarny
jest szary. Aby to zmienic wystarczy przestawic domyslne drukowanie na
"zwykly papier".
Pozdrawiam
Egghead