Re: Karta do obróbki VIDEO

Autor: pilocik (pilocik_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 22:10:32 MET

> jesli interesuje ciebie jakosc hm.. taka sobie, i rozdzielczosc poniżej
> 400X300 to kup sobie tuner TV :)
> Ja mam taki badziewiowany za 100 zeta i zgrywam sobie 400x300 w divx od
razu
> na duroniki 700 :)

Hmm.Aż tak zdesperowany nie jestem.Zależy mi na tym by móc nagrać płytę i
nie powstydzić się przed rodzinką.Minimum jakość VHS lub piętro wyżej.
Zresztą pod tym kątem złożyłem już PC .P IV 1,6G ,512DDR,
Teraz już tylko się zastanawiam nad dobrą kartą a tuner TV mi nie jest
potrzebny bo równie dobrze mogę podać sygnał z TV czy SAT na tę kartę.