Re: BVC3A PROCOMP on VIA problem ogolny

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:12:04 MET

Użytkownik Bucz <Bucz_at_NOSPAMIK@go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c797460_at_news.vogel.pl...
> zaznacze na poczatku ze zainstalowalem najnowsze drivery via4in1 4.37a
> zakupilem ten badziew jakis rok temu i zlapalem chyba jakis uraz do
> czipsetow VIA wczesnij mialem jakiegos ACORPA K7 tez na VIA i wymienilem bo
> mi filmy rwaly i jeszcze kilka problemow mialem, nie wiem czy tak jest u
> wszystkich ale jestem prawie pewnien ze ta plyta ogranicza moj sprzet
> conajmniej o 1/4 wszystko dziala na pospolitej reszcie zestwu RIVA m64 ,128
> ramcy,C600,sb128 dalej duzo 20% filmow zarywa straszne problemy z
> kopiowaniem z dysku na dysk prubowalem wszystkie kommbinacje udma tasmy
> [...]
[...]
Na mój gust to masz po prostu źle skonfigurowany komputer (bios+system).

Jeżeli zaktualizowałeś juz bios płyty do najnowszego to spróbuj
tego (na problemy z dyskami)
http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip

Przyśpiesz też opcje pamięci - _memory clk_ - host+33 (@100Mhz), timingi na max,
włącz 4-way interleave i cas daj na 2 (jak masz pamięci pc133 bo pc100 nie
muszą wytrzymać cas2).

Jak nie ma w biosie opcji 4-way interleave to użyj tego
http://download.viahardware.com/memoryenable.zip

A co do Divx to odinstaluj aktualny kodek i zainstaluj najpierw 3.22(lub 3.11)
a później 4.12 i przy instalacji nie pozwól żeby przejął odtwarzanie
divx 3.

Do rivy polecam detki 5.32 (www.tweak.pl ), do sb128poszukaj czegoś nowego
może tu (ftp://vluka.dhs.org:6667 )

Mam nadzieję że to wszystko chociaż trochę pomoże.

PeJot