BVC3A PROCOMP on VIA problem ogolny

Autor: Bucz (Bucz_at_NOSPAMIK@go2.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 00:15:11 MET

zaznacze na poczatku ze zainstalowalem najnowsze drivery via4in1 4.37a
zakupilem ten badziew jakis rok temu i zlapalem chyba jakis uraz do
czipsetow VIA wczesnij mialem jakiegos ACORPA K7 tez na VIA i wymienilem bo
mi filmy rwaly i jeszcze kilka problemow mialem, nie wiem czy tak jest u
wszystkich ale jestem prawie pewnien ze ta plyta ogranicza moj sprzet
conajmniej o 1/4 wszystko dziala na pospolitej reszcie zestwu RIVA m64 ,128
ramcy,C600,sb128 dalej duzo 20% filmow zarywa straszne problemy z
kopiowaniem z dysku na dysk prubowalem wszystkie kommbinacje udma tasmy
stare nowe 33 i 66 razem osobno myszka zarywa czesto przy kopiowaniu w jedna
strone ,D2 ktore widzialem jak dziala u goscia na p200 i 2mb graf lepiej niz
u mnie, po prostu kursor opuznia sie wzgledem ruchow reki jakas tam czesc
sekundy po prostu przy wiekszej ilosci potworkow nie ma szans grac ,dodam ze
takie zeczy dzija cie na nowo postawionej widzie i z biegiem instalowania
nowego softu jest coraz gorzej
a po podmianie plyty na abitka be6 II z c400 rewelka bez porownania (nie
prubowalem jeszcze zakladac tego C400 na moja plyte ale to chyba bez
znaczenia)
i zastanawiam sie czy inni uzytkownicy tejze plyty maja podobne problemy ,
i tylko prosze bez komentarzy to "a to kup sobie tego abita" bo pewnie tak
zrobie jesli tego sie nie da jakos zalatwic

--
BUCZ
Bucz_at_NOSPAM@go2.pl