Re: MOdem prosze o pomoc

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 09:45:09 MET

"Pawe=B3 Lopko" wrote:

> "M=F3j komputer" daj=EA na modem, potem na nazw=EA modemu pokazuje mi s=
i=EA
> kompunikat. Cannot read port name from Registry... Czy co=B6 takiego

To standardowa sytuacja gdy modem nie dostal swego przerwania albo wystep=
uje
konflikt. Sprawdz w Menedzerze Urzadzen czy w zasobach <chip> <model>
Enumerator jest jakies przerwanie i czy nie ma tam konfliktu. Zamiast <ch=
ip> i
<model> wstaw producenta i typ modemu, np. dla Zoltrixa HSF na chipie Roc=
kwella
bedzie to Rockwell HSF Enumerator (a juz na pewno Enumerator bedzie w naz=
wie,
obecnie Rockwell to Connexant).

Powodzenia
 WIrek