MOdem prosze o pomoc

Autor: Paweł Lopko (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 19:41:58 MET

Witam!

Mam modem na drugim komputerze Zoltrix Spirit 56000, nie wiem jak go
zainstalować. Mam Windowsa 98... Gdy niby zainstaluję sterowniki i wyszukam
modem, wszystko jest ustawione. Ale gdy próbuję się połączyć. Pokazuje mi
się komunikat w stylu. NIe można wykryć modemu, może być on w użyciu,
niepoprawnie zainstalowany, lub wyłączony. Gdy klikam prawym klawiszem na
"Mój komputer" daję na modem, potem na nazwę modemu pokazuje mi się
kompunikat. Cannot read port name from Registry... Czy coś takiego

Wiem, żejestem lamerem, ale pomóżcie...

Pozdrawiam
Paweł Lopko
lopko_at_poczta.onet.pl