DMA w WIN98

Autor: omen (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 22:48:11 MET

czesc
może ktoś odpowie mi na pytanie jak uaktywnić DMA w WIN98. Dysk jest UDMA
66- Quantum Fireball LCT 08 - 17,6 GB, płyta Microstar na LX-ie z obsługą
UDMA 66, ale za chiny jak zaznaczę ptaszek we właściwościach dysku żeby było
DMA- system ostrzega że urządzenie moze pracować niewłaściwie, ale
akceptuje, restartuje sie komputer, włączam ponownie i dupa- nadal DMA jest
nieaktywne. System przez ten brak DMA mocno muli, kiedy przeciągam okienka
to zamazuje i w ogóle, nie za ładnie to wygląda. Aha, w biosie UDMA jest na
Auto. Poza tym Cd-rom jest UDMA i tam wszystko jest ok, chodzi w tym trybie
pod Windowsem, ale dysk nie. zaminiałem nawet kable, nic nie pomogło.
Poradzcie coś, jak możecie.
Omen