Re: Shuttle AK31v3.1

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 21:53:39 MET

Użytkownik "Tomek" <tomek1_at_AirForce.net> napisał w wiadomości

> * W manualu w opisie opcji biosu "Shutdown Temperature" nie jest wyraznie
powiedziane, czy dotyczy to temperatury systemu czy procka

no jasne ze procka :)

>indziej na plycie). Moglby ktos z posiadaczy tej plyty to uscislic?

ten drugi to albo czujnik smd na plytce lub czesc plyt ma na kablu.
sa 2 zwykle.

> * Wyglada na to, ze najwyzsza temperatura w opcji "Shutdown Temperature"
to 75stC. Czy nie jest to za malo jak na Athlona XP? Zdaje sie, ze procki te
wg danych AMD moga pracowac w temp do 90st. Jaka jest wiec ich temp. w
warunkach rzeczywistych przy pelnym obciazeniu?

w sumie dobra - zanim system wylaczy, wez pod uwage bezwladnosc czujnika,
ciut tem jeszcze wzrosnie po wylaczeniu itp - bezpieczny margines, a mi sie
nie grzeje wiecej niz 60C na wyciszonym wentylu