Re: Biostar M7VKA

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 21:49:25 MET

Użytkownik "Krzysztof Szczecina" <szczecik_at_slupsk.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:a5cq8i$nbt$1_at_news.tpi.pl...

> Mam pytanie czy oprocz oczywistych wad w postaci malej ilosci slotow (2pci
,
> agp) ma jakies inne znaczace uchybienia.

nie ma uchybien [ale to low end] ale nie wiem czy 1.0 wejdzie no i 2 pci to
duza lipa, pomysl o tym, dolozyc do czegos lepszego - tak bys mogl jeszcze
podkrecic. Modem, tuner, sieciowka - brak pci :(