Re: krecenie celerona copermine

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 21:47:05 MET

> Czyli zamiana (mam kupca na obecny proc) faktycznie bez sensu. Trzeba
> sprzedac calosc za jakis czas i zapodac Athlona XP.

tak bedzie najlepiej , niestety ale celerony copper zostana wdeptane w
ziemie vs taki xp a przejsciowka za 200zl by kupic malo wydajnego bez
krecenia celronka 1200 to lipa ( na niej nie pokrecisz ani mhz ponoc)

wiec jak masz/bedziesz mial kase na nowy sprzet to ja bym kupowal juz nowy z
usb 2.0 itp. W sumie taki celek copper krecony to tez lipa jak na dzisiejsze
czasy ale taniej :) ,a moze masz male wymagania i ci starczy ?