Re: krecenie celerona copermine

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 10:01:57 MET

----- Original Message -----
From: "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: 25 February, 2002 11:29 AM
Subject: Re: krecenie celerona copermine

> Zeby miec 99,99% pewnosci, ze pojdzie na 133MHz to C800 albo 850 stepping
> cD0 napiecie 1,75V. Na TWoim miejscu probowal bym jeszcze podkrecic procka
> tego co masz.

Nie ma szans. Na 880 nie pojdzie w zyciu, juz probowalem wiele razy. Z tym
ustawieniem na 800 (napiecie 1.7) po roku pracy pojawily sie problemy,
podratowalem lepszym radiatorem (z miedzia), ale mimo ze standardowo temp
wacha sie kolo 30C to jak obiazanie siega zenitu (np serious sam 2) to
dochodzi do 60-65 czasami (slychac pikanie abita), ale jest stabilny.

> Praktycznie bez szans. To juz poza granica wytrzymalosci jadra.

Czyli zamiana (mam kupca na obecny proc) faktycznie bez sensu. Trzeba
sprzedac calosc za jakis czas i zapodac Athlona XP.

Dzieki za zainteresowanie.