Re: drukarka

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 17:31:11 MET

Użytkownik "@r2r" <artur_at_symboliczna.net> napisał w
> hm, wyczytałem że s500 ma kiepska (albo nie najlepszą) jakoś druku
textu...
> Jak z tymjest u Ciebie...
Mam S450. Drukuje na normal i porównywałem jakość wydruku (text) z Laserem
Oki i była nie do odróżnienia :-)
Co do refili to są w Krakowie do serii S4xx Fullmarki na 2 napełnienia po 38
Napewnia się łatwo, pojemnik jest przeźroczysty więc widać ile tuszu
zostało.
Tylko że w instrukcji każa zatykać specjalnymi kulkami z którymi poza
wepchaniem do środka nic nie zrobisz więc lepiej zaklejać izolacją :-)))
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm