Re: drukarka

Autor: _at_r2r
Data: Sun 24 Feb 2002 - 15:46:53 MET

"Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl> napisał(a):

>Czy mozna napelniac to nie wiem. Ale z tego co slyszalem sa tansze zamienniki.
>Swoja S300 mam od niedawna i jade jeszcze na pierwszym atramencie.
>Poza tym drukuje w sumie nieduzo i raczej bede kupowal oryginalne.

hm, wyczytałem że s500 ma kiepska (albo nie najlepszą) jakoś druku textu...
Jak z tymjest u Ciebie...

chciałbym sie jak najwięcej dowiedzieć o drukarkach HP960 i Canonie s500 bo
jutro zamierzam dokonac zakupu i nie chciałbym go potem przez spory czas
żałowac :).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net