Problem z tunerem

Autor: Piotrek (pmatej_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 15:02:13 MET

Witam i sorki że NTG , ale na ms-news.pl.windows2000 i
pl.comp.os.ms-windows.winnt
nie uzyskałem odpowiedzi :-(

Czy ktoś wie jak zmusić tuner FlyVideo 98FM do poprawnej pracy na pełnym
ekranie pod win2k?

Ściągałem najnowsze sterowniki ale nic nie pomogło.
Po przełączeniu na full-scren ekran robi się czarny,
po jakimś czasie program sam się zamyka, ale w tle słychać
wciąż głos z oglądanego programu. W trybie okienkowym wszystko jest ok
Na starych sterach (z płytki CD) jest to samo.
Natomiast pod MoreTV wszystko chula bez zarzutu
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
Dzięki i pozdrawiam
Piotrek

PS. mój konfig: FIC 503+ (MVP3), GF2-MX400, SB128PCI, Realtek8139
Zainstalowałem SP2, Via 4in1 4.37, stery do grafiki 21.83 WHQL, DirectX 8.1