hdd maxtor i bios

Autor: Huhu (huhu5_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 14:36:20 MET

mam nastepujacy problem:
mam dysk 40gb Maxtora, a z tych 40 gb sformatowane jest tylko 32gb, ale
mniejsza o to :-)
mam tez plyte glowna z chipsetrem Via Apollo Pro i Celeronem 300A, i gdy dam
w BIOS (bios jest z 27.10.1998r) opcje IDE HDD DETECTION to bios mi sie
"wiesza" na tym dysku !!!
reczne wpisanie mu danych o dysku nic nie daje
co moge zrobic ??
czy calkowite usuniecie wszystkich partycji i wtedy podjecie proby wykrycia
go przez BIOS ma sens ??
dodam iz nic by sie nie stalo jesli strace dane z hdd, choc wolałbym ich nie
tracic
pozdrawiam wszytkich grupowiczow
i z gory dziekuje za pomoc

Marcin (huhu5_at_wp.pl)