Iskry Komp <---->Uziemienie

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 23:37:55 MET

no wiec zaczne od poczatku
mam kompa bez uziemienia(w gniazdku nie ma bolca) wiec postanowilem samemu
zrobic uziemienie z kaloryfera :).wzialem kabel telefoniczny(4 zyly) ktory 2
zyly ma nie wykorzystane.podlaczylem te 2 zyly do kaloryfera ( kompa mam na
innym biurku a kaloryfer jest w drugim koncu pokoju a obok kaloryfera
biegnie kabel.)rozkroilem kabel i podlaczylem jeden koniec do kompa a drugi
do gniazdka tel. ktore mam przy kompie(2 zyly ktore nie sa podpiete w
gniazdku) i wyprowadzilem z gniazdka "uziemienie" podlaczylem do srubki od
obudowy kompa i zaczely leciec iskry .tak z ciekawosci wzialem diode i
podlaczylem ja miedzy kompa a kabel od uziemienia a dioda sie swieci ale
slabo.co o tym sadzicie czy tak powinno byc? zasilacz 300 w reszta nie
wazna.czy to zle wplywa na kompa ? czy to NTG ?wiem ze powinienem isc na
pl.misc.elektronika ale nie chce mi sie sciagac 10000 postow tym
!@#@@#%$#$^%$% outlookiem.musze sobie skonfigowac hamsterka

--
www.bazio.z.pl -lepiej tam nie zagladaj "Prosta jest to
bazio_at_go2.pl -tutaj mozesz :)                 prosta która