uwaga na CD Dysan

Autor: hael (hael_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 14:08:09 MET

Kupiłem CD-RW 650 10x speed compatibile produkcji Dysan. Sądziłem, że są to
CD z prędkością nagrywania x10. Okazało się, że są to CD z prędkością
nagrywania x4.
W sklepie rozłożono ręce.
Napisałem więc list do przedstawiciela Dysana w Polsce MULTIOFFICE. Nikt nie
odpowiedział.
Napisałem więc list do Dysan-a.
Odpowiedział przedstawiciel MULTIOFFICE. Oto jego odpowiedź:
" Co do sprawdzania płytek, czasami nie jesteśmy w stanie dogłębnie
sprawdzać towaru który sprowadzamy z zagranicy (dziennie jest to około 10
dostaw wielopaletowych), tym bardziej że współpracujemy z uznanymi na
świecie producentami, do których mamy zaufanie (nigdy do tej pory nie
zdarzały się takie sytuacje). Reasumując, zdziwiło mnie to niemało, ale z
drugiej strony cieszę się, iż dotarł Pan bezpośrednio do samego management'u
firmy Dysan, informując o zaistniałej sytuacji."
Napisałem list z prośba o wymianę CD na nowe które by miały prędkość zapisu
x10.
Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. MULTIOFFICE zamilkł.
W tej sytuacji, straciłem zaufanie i do Dysan-a i do MULTUOFFICE.