Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 21:20:02 MET

Pentiumy
> Generalnie nie ma. Poza fragmentem, w ktorym pisze, ze Pentium 3 bedzie
> wolniejsze na starcie. Reszte mozna OKDP.

to juz zalezy co kto uwaza za generalna teze :) Mi chodzilo o wyzszosc
inteli nad athlonami a nie o jakies bzdurne analogie samochodowe.

> To prawda. Tylko cena mocno zaporowa, no i maja zbyt niski zegar, zeby
> podskoczyc szybszym modelom Athlonow.

dlatego napisalem, ze sa lepsze od _wolniejszych_ athlonow.

> Taaak, zwlaszcza i810, i820

te dwa to syf ale nie ze wzgledu na syfiasty projekt i wykonanie tylko 810
ze wzgledow politycznych (nie mogl byc szybszy od 820) a ten drugi ze
wzgledu na rambusy

 i i845...

a ten akurat w wersji 845D jest chipsetem bardzo dobrym. Ma stabilnosc i
jakosc wykonania o ktorym via i sis moze tylko pomarzyc. IMHO jest to w tej
chwili najsensowniejsza platforma dla Northwoodow

> Temperatura i koniecznosc odpowiedniego chlodzenia to jest wada Athlonow.
> Zasadnicza zreszta.

to juz zalezy od podejscia, dla jednego bardziej liczy sie swiety spokoj i
stabilna praca bez otwierania obudowy przez rok, a innemu nie przeszkadza
warkot pieciu coolerow w obudowie jesli tylko dzieki temu system mu dziala
2% szybciej. Ja naleze do tych pierwszych i dlatego wole Northwooda.

Wojtek.