Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _at_r2r
Data: Sun 03 Feb 2002 - 20:20:58 MET

"-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Nic bardziej mylnego podaczas grania w Colina 2 po 40 min procek dochodzil
>do 80 stopni i kom sie zawieszal, z wiatrakow dmuchalo tak jak ze suszarki
>(dobrej).
>czy to mi moze ktos wyjasnic?

oczywiście. Nie masz zielonego pojecia o składaniu komputerów.
Wina lezała w złym chłodzeniu czyli:
kiepski wentylator, wentylator nie przylegał dokładnie do jądra procesora.
W tej chwili mam Athlona 1.2 porzekręconego na 1.4 i 53 stopnie na
pokładzie, zero zwisów, wentylator niezbyt głośny.

Czyli jesteś po prostu LAMA!

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net