Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 15:16:33 MET

> Wysil się i sformułuj jakieś konkretne zarzuty, żeby dyskusja była
> rzeczowa. Hm?

1. Procesor: Athlon 1,4
2. Plyta: MSI na VIA (nie pamietam typu, ale cenowo powyzej 600 zl)
3. Cooler: taki dziwny z olbrzymim radziatorem z miedzi i wiatrakiem rodem z
zasilacza wyjetym (tez typu nie pamietam, ale ponad 100 kosztowal)
4. reszta chyba nie istotna (ale HDD- Barracuda, RIVA TNT Utra, CD-LGx52)
5. W obudowie wentylatory na zasilaczu, dodatkowy z tylu obudowy i z przodu,
na grafie, w szufladzie do HDD razem wszytkich wiatrakow - razem z tym
kosmicznym na procku - 6 dobrych wiatrakow (komputer pracowal jak
odkurzacz).
6. na obudowie (pod CD) panel kontrolny w wyswitlaczem podajacym na bierzaca
temp. procka i systemu oraz predkosci wiatrakow.....

Chyba z takim chlodzeniem nie powinno sie scierwo zawieszac? Czyz nie?
Nic bardziej mylnego podaczas grania w Colina 2 po 40 min procek dochodzil
do 80 stopni i kom sie zawieszal, z wiatrakow dmuchalo tak jak ze suszarki
(dobrej).
czy to mi moze ktos wyjasnic? Takiego AMD'ka mialem wlasnie przez dwa
miesiace...
W tym czasie w serwisie z powodu na zawieszanie byl 18 razy i za kazdym
razem rzecz nie ulegla porpawie.
Poszedlem do sklepu i wymienilem na PIII 1266 na gownianej plycie Shuttle
AV40R.
Wentylatory byly tylko 3 (zasilacz, grafa, i procek - ten malutki w
poruwnaniu z poprzednim). Na wydajnosci nie odczulem zbyt duzego zpadku, za
to stabilnosc (co tu duzo mowic komputery u mnie nie sa wylaczane od 3
miesiecy wogule...... (bo mam jeszcze celka 466 robiacego za serwer.
Wnioski wyciagnijcie sobie sami.

Pozdrawiam
Maguard