Re: PC 100 - M726

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 12:59:33 MET

Hej

Zdaje sie ze musze was zmartwic chlopaki...

Użytkownik "Robert Wiśniewski" <rwisniew_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C78CE12.C601028B_at_poczta.onet.pl...

Savior napisał(a):

> Mam dysk 40 gb i nie widzi do płyta M726. Czy ktos fleszował juz tš płyte.
> Jak tak to niech mi prześle pliczek do wgrania.

>Czesc. Mam wlasnie przed soba taka plyta, zbieg >okolicznosci? :))
>Sciagam wlasnie nowy bios do niei, zaeaz ci wysle.

ciach

... ale ostatni bios do 726 jaki znam - 990722 - nie obsluguje dyskow
wiekszych niz 32 MB (Ja osobiscie uzywam Disk Managera); tym niemniej
dolaczam sie z prosbą - jesli znajdziecie namiary na jakis nieoficjalny bios
do 726, jakas wersje beta czy cos to dajcie znac please. W tym ostatnim
opublikowanym przez producenta jest jeszcze kilka bledow mniej dokuczliwych,
ale są.
A jeszcze coś.Drivery do dzwieku cmi8330 są na www.pcchips.nl. Bardzo fajna
strona o PcChipsach to jest jeszcze www.go.to/ajz a tu
http://www.pppr.sk/rainbow/hardware/m726tune.html jest przepis na
samodzielna edycje biosu w 726 (czego jak na razie nie probowalem)

--
Pozdrovionka
Speedy