/Abit BP6 vs Hex 56l/ to jeszcze ja...

Autor: Artur Grzybowski (u0074_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 23:25:17 MET

 Jest ten sam tekst, który wysłałem do serwisu firmy Pentagram dzisiaj.
 Postanowiłem napisć do Was, ponieważ uznałem, że może ktoś miał podobny
problem lub też wie jak go rozwiązać.
 Z góry serdecznie dziękują z jakiekolwiek mogące mi pomóc informacje.
--------------------------------
Numer przerwania Urządzenie
5 Dream.GeForce2 MX/MX 400
9 Crystal WDM MPU-401 Compatible
7 Koder-dekoder audio Crystal WDM
14 Podstawowy kanał IDE
15 Pomocniczy kanał IDE
10 Uniwersalny kontroler hosta Intel 82371AB/EB PCI do USB
11 Conexant SoftK56 Speakerphone PCI Modem #2
11 Highpoint Technology Inc. Hpt366 Ultra DMA 66 Controller
11 Highpoint Technology Inc. Hpt366 Ultra DMA 66 Controller
1 Klawiatura rozszerzona PC/AT PS/2 (101/102 klawisze)
4 Port komunikacyjny (COM1)
3 Port komunikacyjny (COM2)
6 Standardowy kontroler stacji dyskietek
8 Zegar systemowy CMOS/czasu rzeczywistego
13 Procesor numeryczny
12 Mysz Logitech dla portu PS/2
Artur Grzybowski
u0074_at_interia.pl