Re: Jaka nagrywarka (moze LiteOn?)

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 18:08:24 MET

Tomasz T wrote:

> Z doswiadczenia nie wiem bo nie mialem Teaca. Zwolennicy firmy Teac beda ci
> jego polecac.
> Na www.cdrinfo.pl sa testy i porownanie obu nagrywarek. Poczytaj. Wedlug
> mnie LiteOn ma wieksze mozliwosci, chocby wypalanie plyt 800MB.

Teac nie nagrywa plyt 800 MB ?
Nie probowalem tego ale wydaje mi sie ze mozna....
Na cdrinfo nie moglem znalezc teaca x16 i x24 - tzn tego czy nagrywa czy
tez nie....
moglby mnie ktos upewnic ????

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek