Re: Jaka nagrywarka (moze LiteOn?)

Autor: Tomasz T (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 16:27:23 MET

Użytkownik "Jacek K." <jacek115_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> A jak jest z korekcja bledow (bo cos czytalem ze niezbyt dobrze) w LiteOn?
Specjalnie pod tym wzgledem jej nie testowalem, ale narazie nie mialem
zadnych problemów

> poza tym - ile czasu zajmuje wypalenie?
Wypalenie plyty 700MB ok.4 min 30 s

 I czy jest glosna (czytalem ze troche tak).
Bardzo cicha

 Podobno szybko startuje czytanie plytki, to prawda?
I owszem.
> Jak to sie ma do Teac'a? W czym jest lepsza lub gorsza (jesli wiesz).
Z doswiadczenia nie wiem bo nie mialem Teaca. Zwolennicy firmy Teac beda ci
jego polecac.
Na www.cdrinfo.pl sa testy i porownanie obu nagrywarek. Poczytaj. Wedlug
mnie LiteOn ma wieksze mozliwosci, chocby wypalanie plyt 800MB. Jedyny minus
to byc moze trwalosc napedu - ale niekoniecznie. I jeszce jedno LiteOn nie
moze nagrywac z predkoscia mniejsza niz x8.

Tomek