Re: Jaka nagrywarka (moze LiteOn?)

Autor: Tomasz T (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 16:11:31 MET

Użytkownik "Jacek K." <jacek115_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czesc, mam pytanie, chodzi mi o nagrywarke. Chce sobie kupic 24x i nie
wiem
> jaka wybrac. Jest do kupienia 24x LiteOn za 375zl. Tylko nie wiem co ta
> firma jest warta (to jest jakas nowa firma?). Poszukalem na internecie i
> znalazlem jakis test w ktorym wypadla niezle. Ale
> nikt z moich znajomych nie slyszal o tej firmie. Inne nagrywarki (np TEAC)
> są jakies 100zl drozsze lub wiecej (TEAC 24 - 469zl, Yamaha 24 529zl). Nie
> wiem tylko czy warto dokladac i kupic sprawdzona firme czy lepiej kupic
> [...]
LiteOn nie jest nowa firma. Jednak jej wczesniejsze napedy byly raczej
marnej jakosci. Co do nagrywarki LiteOn w testach wypada lepiej niz Teac
x24. Jednak pozostaje nadal pytanie co do trwalosci tego napedu, poniewaz na
rynku jest od niedawna trudno odpowiedziec jednoznacznie. Z tych co
wymieniles to nie polecam Yamahy. Jesli nie chcesz ryzykowac kup
sprawdzonego z trwalosci Teaca. Ja zaryzykowalem i kupilem LiteOn i narazie
jestem zadowolony.
pozdr