Jaka nagrywarka (moze LiteOn?)

Autor: Jacek K. (jacek115_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 16:03:27 MET

Czesc, mam pytanie, chodzi mi o nagrywarke. Chce sobie kupic 24x i nie wiem
jaka wybrac. Jest do kupienia 24x LiteOn za 375zl. Tylko nie wiem co ta
firma jest warta (to jest jakas nowa firma?). Poszukalem na internecie i
znalazlem jakis test w ktorym wypadla niezle. Ale
nikt z moich znajomych nie slyszal o tej firmie. Inne nagrywarki (np TEAC)
są jakies 100zl drozsze lub wiecej (TEAC 24 - 469zl, Yamaha 24 529zl). Nie
wiem tylko czy warto dokladac i kupic sprawdzona firme czy lepiej kupic
tansza LiteOn. Moje pytanie brzmi - macie jakies doswiadczenia na temat
LiteOn? Warto to kupowac? Czy to sie nie zepsuje po pol roku? Dodam ze nie
zamierzam nagrywac hurtowo, to raczej do uzytku domowego. A poza tym to
jakie nagrywarki sa najlepsze? Jakie są TEAC'a? Jak jest z korekcja bledow w
tych nagrywarkach (Teac i LiteOn) - czy czytaja wszystkie plytki?

--
Jacek Koleżyński
 jacek115_at_interia.pl ,  jacek-kol_at_wp.pl